tisdag 20 juli 2010

Sådär!


Nu har jag börjat om med min mat/jagskagåneriviktblogg igen. Det är väl tredje gången...
När jag nu har börjat med LCHF ska det präntas ner. Dels för att jag vill skriva ner recept jag komponerar och annars skulle glömma bums och dels för att hålla ångan uppe.
När jag kom hem efter jobbet idag satt Pia och Maria i köket och drack kaffe.
Synnerligen trevligt att komma hem till! :)Maria skulle låna luftmadrassen och efter att maken letat länge o väl hittades den och allt som hörde till. Han är så BRA, min gubbe! =)

Pia har jag inte sett på över en månad så hade mycket att säga varandra.
Elsa följde med henne och Luna hem för en övernattning och for strax efter fem.
Oscar har lekt med Agnes . Simon o maken är på vift.

Det är så lugnt o skönt!

Igår avlusades flickorna. Det är en enkel procedur men efteråt inbillar man sig att det kryper i håret på en själv. Nu ska jag gå o ta en ordentlig titt i mitt hår. Ha det gott!

1 kommentar:

Fenixmonas sa...

Banta ja...det har jag bara inte orkat att ta tag i...Kanske jag inte blivit tillräckligt less på mig själv än! Hoppas det går bra för dig!! kramiz