måndag 19 juli 2010

God kväll!

Idag har jag äntligen fått iväg pappren till transportstyrelsen. Jag var ju tvungen att fixa nytt körkort när det gamla stals. Inga fotoautomater stod att finna någonstans så jag släpade mig till Karlheden efter jobbet. Får se när det kommer... Enligt pappret ska det skickas rekommenderat, vilket betyder att man måste visa leg för att få ut det på Ica här borta.
HELT galet!! Det stod också att någon annan kan följa med o verifiera att jag är jag men det går inte Ica med på. Vet inte vad jag ska göra. Jag känner ju ett par poliser. Man kanske skulle be någon av dem hjälpa mig. Att i full mundering intyga att jag är jag. Inte kan de väl protestera emot lagens långa arm?


Nåväl, systerdottern fyllde år igår. Idag var vi där med paket och fick mumsiga grillspett och syndigt god glass/maräng/gräddtårta.
Trevligt! :) Fick låna tvättmaskinen för en akuttvätt också. Hon är för snäll min syster!

Jag har fått ett himla läckert armband av maken.
Kolla in !













1 kommentar:

Fenixmonas sa...

Å´ja, det var jättefint! Ett elände med körkortet...det blir så mycket problem när man blir av med handlingar. kramiz