måndag 18 februari 2008

PUH...

...att det ska vara så attans svårt att begripa sig på en dator.Satte mig i igår förmiddag för att få till lite bilder och ett räkneverk.
Nu har jag äntligen en käck räknare som håller ordning på hur många besökare jag har. Kul ! För att få till den var jag tvungen att ringa Pernilla. Hon har en från samma ställe och har haft den ett tag ,så hon visste ju hur man skulle göra...
Stackarn...låg i sängen o drog sig o hade inte ens gått upp. Något penibelt faktiskt !
Hon sa visserligen att det inte var någon fara o att de var vakna, men ändå...
Nåväl, efter en lååång guidning (eftersom jag inte begrep hur jag skulle göra o inte hittade rätt osv) fick jag äntligen till det. Hurra!
Det ser lite proffsigt ut m räknare o reklamskyltar. Jag har inga reklamskyltar. Jag har sett det hos andra. Hm..nåja
Lite olika bilder och kort har jag fått till nu.
Det är roligt att läsa igenom det jag skrivit och sedan hitta på vad jag ska ha för bilder till. Detta inlägg blir nog utan bilder.
Hej då för idag !

Inga kommentarer: