söndag 16 november 2008

Vårt kreativa djungeldjur!



Efter att ha tagit bort frukost o torkat bordet, trodde jag att köket gick någorlunda säkert för Agnes. Men icke!


Den ungen är mer kreativ än somliga tror.


Jag hörde mystiska ljud från köket och gick dit för att se efter vad som stod på.Där satt Agnes på kökssoffan o åt något brunt pulver ur en liten skål.
Framför skålen låg en öppnad påse med ännu mer brunt pulver i. Märkligt nog hade hon inte spillt utanför skålen. Jag kom fram till att pulvret måste vara chokladpudding "to be".


Eftersom påsen var väldigt öppnad gjorde jag iordning puddingen o ställde in den i kylen. Agnes ställde jag i duschen...

3 kommentarer:

Tanya sa...

Djungeldjur??
Jag tänkte våldgästa er efter middagen.

Tina sa...

Agnes är väl ett djungeldjur?
Brötig,sinnessjukt kreativ o lortig mest jämt...
Efter vilken middag tänkte du våldgästa oss? Oacsett så går det säkert bra. : )

Tanya sa...

Jag var faktiskt uppe hos er efter middagen, men ni var inte hemma.
Oh jag var inte sugen på att dricka kaffe ensam igen. =)