lördag 22 november 2008

Sen kväll !

God kväll !
Nu är det sen kväll o jag jobbar natten.
Sitter o nyser o fryser om vartannat. Undrar stilla hur jag ska hålla mig vaken tills i morgon bitti. Nåja, det ska nog gå bra!
Elsa hade roligt på kalaset. Medan hon var där var maken o jag nere på stan. Agnes var också med. Vi tittade in på en hälsomässa. Det var inte så många utställare men eftersom en nyfiken Agnes var med tyckte vi att det var bra. Hon sprang runt o knyckte godis ur utställarnas bjudskålar och charmade de flesta. Vid fyratiden hämtades Elsa från kalaset och vi åkte hem. Vi hade en lagom lugn kväll innan jag behövde åka.
Jag äntrade garaget en halv timme innan jag skulle åka eftersom jag var tvungen att meka lite igen. Kabeln jag band upp avgassystemet med hade gått av så jag fick knyta ihop det o hänga upp eländet igen. Jag kom till jobbet med väldans lortiga händer...

Imorgon ska jag hem o sova några timmar innan jag lägger ihop en tårta.
Sedan ska vi kalasa lite . Maken ,barnen o jag.

Hav en särdeles god natt allihop !
Själv ska jag hålla mig vaken. Har tagit med mig lite pyssel och lite brochyrer att läsa.

1 kommentar:

Tanya sa...

Grattis på födelsedagen!
Hoppas jag? =)