onsdag 26 mars 2008

Update...



Jaha...så kom o gick påsken !
Jag fick aldrig varken tillverkat eller skickat några kort i år heller.
Till mitt försvar måste väl ändå påskens placering vara godtagbar?
Va? Påsk i mars? Jag hann inte med. Det var vinter . En väldigt tam vinter men ändå vinter. Sen blev det vår. Härligt! Solen sken o träd o buskar knoppades. Tidningarna skrev om olika vårtecken. Jag gick o funderade över att hänga bort overaller m tillhörade mössor o vantar...Då var det plötsligt påsk ! Och VINTER igen!
Overallerna använs flititgt. Likaså mössor o vantar.
Oscar hade problem med att hitta ett par härförleden. Resultatet blev att han gick ut med en av sina egna handskar på en hand o en av mina fleccevantar på den andra handen. Det såg lite märkligt ut men han frös inte .



För övrigt har Agnes blivit ett dagisbarn. Hon är inte där så många timmar åt gången och inte heller hela veckan. Hon har det bra där. Hon kan leka m vad hon vill utan att något syskon kommer o tar det hon leker med. Det finns en stor mjuk pool hon kan tumla omkring i och glada fröknar.


Det är skoj på dagis. Men tröttande. Hon sover en hel timme på förmiddagen. Så länge sover hon aldrig hemma. Även om det bara är hon o jag eller hon o pappsen hemma.




Inga kommentarer: