torsdag 13 mars 2008

Promenad

Idag vaknade jag med en fantastisk värk . Jag fräste åt maken när jag skulle gå upp i morse. Han tycker att jag ska sluta amma så att jag kan börja äta mina värkdämpande mediciner snart... Konstigt, vill inte alla få en utskällning direkt vid sängkanten när dagen grytt?
Flickorna och jag gick till dagis i småregn. Det är inte smart att välja fleecetröja i det vädret. Jag blev lite svampig i konturen men torkade snart.. : )
Elsa brydde sig inte alls utan hoppade glatt i vattenpölarna och Agnes satt i vagnen och trivdes.



Hemma igen städade jag Elsas rum. Agnes stjälpte till.
Jag sorterade o lade allt på sina platser. Agnes kröp eller gick, genom att hålla i mina byxor, efter o kastade glatt ut sakerna igen. Hon är lite tålamodskrävande då och då. Jag var dock snabbare än henne och vann kampen om leksakernas placering .


Efter lunch gick vi till dagis igen för att hämta Elsa. På vägen dit tog jag ett par kort på ett mossigt träd och en vattenpöl som trädgrenar speglade sig i. Det är förvånansvärt bra kort m tanke på att jag fotat med mobilen.




2 kommentarer:

mia.t sa...

Fina kort du har tagit! Både naturkorten och de på Agnes =)
Ge henne förresten en Grattis-kram i efterskott från mig.

kram

Pernilla sa...

Hur gick det med värken sen då?
Som ovanstående säger, du har tagit fina kort.