måndag 1 september 2008

*MORR*

Idag har jag ägnat större delen av dagen åt att vårda sjuka barn och bråka med försäkringskassan.
Jag håller på att försöka få tag i en inkomstuppgift från år 2000.
Så gamla uppgifter finns bara i arkivet men jag har fått löfte om att få uppgifterna via telefon eller brev varje gång jag ringt. Ringt har jag gjort sedan i juni !! Fortfarande har jag inte fått några uppgifter. Vem vet, de kanske har gått vilse nere i arkivet?
Jag har varit så arg på deras bemötande o attityd så idag fick jag nog.
Jag har skrivit till chefen för FK här i stan och till generalchefen över FK i Stockholm. Jag har skickat mail till "Plus" i SVT och pratat med en sympatisk reporter på Bohuslänningen.
Jag är riktigt nöjd över att jag äntligen tar strid mot "överheten".

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejja dej!!

Anonym sa...

WoW, kanon. Hoppas det löser sej.
//Bettan