tisdag 9 september 2008

Hejsan!

En del vet, amdra inte, att jag börjat sälja produkter från Oriflame.
Jag har sålt några månader o det går bättre än väntat. Jag tycker det är väldigt roligt o har blivit ,snudd på, hängiven denna syssla. (Stackars omgivning....)
Nåväl, när det går lite trögt är det käckt att komma med lite nya idee´r och infall.
Mitt infall är att göra något på ett lite större sätt så - på lördag ska jag stå på torget här i stan och göra reklam för mig själv. Det ska bli hemskt roligt.
Jag måste bara hitta på någon form av tak, hitta ett bord och samla mod tills dess.
Spännande!

För övrigt har jag tvättat elva !! maskiner tvätt idag. Nina, som var på besök, hittade en full tvättkorg i badrummet som jag missat. I den låg de flesta av mina byxor.. Nåväl, det finns fler tider att tvätta på.....

I morgon ska jag jobba o börjar kl 07.
Detta inlägg blir således kort o koncist.
Hav en ytterst god natt !

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Självklart åker vi på mässan. Roligt att du har planer på att sitta på torget, hoppas det går bra för dig. Synd att jag inte kan besöka dig då, vi är inte hemma. Jag läste din kommentar på pappas, han har inte sagt något.

Gunilla sa...

Hej Tina! Kostar det något att stå på torget? Vem kontaktar man? Eller åker man ner o ställer sig?

Kram
/
Gunilla - nyfiken