onsdag 10 september 2008

Jobb!

God kväll!

Idag har jag jobbat i kök igen. Måste erkänna att min ,oregelbundet trasiga , kropp misstycker. Den ytterst missnöjd idag. Nåväl, bättre dagar stundar!
Efter jobbet plockade jag upp Simon o hans kompis på stan, åkte till dagis där Simon fick hämta flickorna och åkte hem.
Jag kom visserligen inte längre än till vändzonen. Där gick barn o ungdomar ur bilen och maken hoppade in. Vi åkte iväg för att handla.
Det gjorde vi. Det var länge sedan vi kikade på allt Biltema har att erbjuda så vi var där också. Jag köpte ett partytält, ett par stolar samt en extra vägg till tältet. En termos slank med..
Nu har jag allt utom bord till på lördag. Modet får jag väl låtsas att jag har. Jag kan ju inte låta bli att stå på torget nu när jag varit o köpt partytält....'
Termosen ska medtagas, välfylld med kaffe. Kom o ta en kopp med mig vettja : )

Jag försöker avvänja Agnes vid att använda mig som napp vid insomning. Efter en timmes högljutt gastande gav jag upp för idag. *suck*
Varför kan inte jag få vällingbarn?

Nu ska jag sova! Natti natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dax för uppdatering!! *tipsar*

Tina sa...

jobbar....