måndag 22 september 2008

jobb o jobb

Hejsan !
I helgen har vi bara ägnat oss åt att skruva möbler !
En käck sysselsättning om man tycker om att ha möbler i diverse rum.
Våra står i badrummet. Det blev urbra! Badrummet nere är således äntligen klart.
Härligt !!!!
För övrigt jobbar jag. Just nu gör jag några dagar på Forshällaskolan. Skolan jag gick låg o mellanstadiet. Det är roligt att komma tillbaka som vuxen o se skolan ur vuxenögon. Jag vikarierar som kokerska. Skoj men slitigt. Jag jobbar med Oriflame en del också. Det är jätteroligt! Nu ska jag umgås m min käre make.
Vi ses inte så mycket...
Ha det gott tills nästa gång!

1 kommentar:

Anonym sa...

Då måste jag ju komma upp o kolla in badrummet någon dag! Det där med att umgås med maken eller inte känns bekant.
Men så länge man fortfarande känner igen varandra är det ju bra?