tisdag 26 augusti 2008

Är sommaren slut nu?

Jaa, det kan man undra efter de senaste dagarnas kyligare mornar.
Det kan spöregna o vara ca 8 grader vid sjusnåret på morgonen. Man klär barnen efter det o hämtar dem på eftermiddagen, svettiga och gnälliga eftersom de har för tjocka kläder på sig. Det är inte kul att gå hem i jeans o gummistövlar i ca 20-gradig värme med sol som skiner från en klarblå himmel... Så har det varit här några dagar. Jag får helt enkelt börja klä barnen a la kålhuvud. Dvs lager på lager...

I söndags var jag på Oriflame-kickoff. En trevlig eftermiddag där jag blev väldigt taggad o inspirerad att jobba mer intensivt med säljandet. Det är kul med Oriflame!
Både att sälja o använda. : )

Jag jobbar o jobbar. Igår var jag i ett skolkök o skar av mig en bit av en nagel.
Högst oskönt! Det fick mig att komma ihåg en av anledningarna till att jag inte står i kök på heltid...

Jobbar nu o sätter härmed P för dagens utläggningar! Natti natti

1 kommentar:

Tanya sa...

Trevligt att det inte går veckor mellan dina inlägg!