fredag 8 augusti 2008

Det är trevligt....

...med kommentarer i bloggen !
Nyss läste jag en av någon jag inte visste om.
Jag vet ju vem hon är men inte att hon hade kikat in i min blogg. Trevligt! Det är så kul att få kommentarer. Som avtryck av er som läser mina inlägg. Jag tittar till min räknare då o då. Antalet stiger vilket är skoj. Vad folk från Peru o Kina o likn. har för glädje av min blogg begriper jag dock inte riktigt . De har nog bara gått vilse : )

Idag har jag ,hör o häpna, tvättat ! Jag är ju ledig...
Simon har varit borta en vecka men har återvänt. Hans kompis Erik, fyllde år igår. Simon var där o gratulerade honom.
När jag fyller år får jag blommor av Erik.
Tycker inte det är mer än rätt att jag ger honom något. Vi bjöd hit Erik o hans föräldrar på middag idag.
Lars var iväg för att handla o fick i uppdrag att inhandla presenter.
När alla satt till bords lämnade vi över dem. Nymalet,smaksatt kaffe.
Erik fick m vaniljsmak o föräldrarna mocca. Hoppas det ska smaka! De är väldigt förtjusta i kaffe, speciellt om det har en touch (stavas det så?) av något annat.

Agnes gillar att pussas. Hon kan ge slängpussar, pussa på kinden osv. Vi frågade henne om hon inte skulle ge Erik en puss. Hon tittade upp mot honom. Erik tittade på henne o log.
"Jösses" , sa Agnes. Det blev ingen puss.

Imorgon väntar en ny arbetsdag. Nu är det läggdas.
Dagens inlägg har varit lite svamligt. Beror på trötthet....
ZZzzzzzzzzzzz....

1 kommentar:

Tanya sa...

Saknar du fortfarande inte egen tvättmaskin? =)