onsdag 20 maj 2009

Ännu en utmaning

Fyra arbeten jag haft i mitt liv:
1.Krängt hamburgare o likn, skräpmat i gatukök
2. Husmor
3. Lärare (teckenspråk)
4. Socialrehabiliterare

Fyra filmer jag kan se om o om igen:
1. Alla " Pirates of the ...."
2. Alla "Harry Potter o ..."
3. Mary Poppins
4. Vilken film som helst m Eddie Murphy

Fyra städer jag bott i :
1. Uddevalla
2. Kungshamn (stad???)
3. Trollhättan
4. Uddevalla (Hem ljuva hem)

Fyra tv-serier jag gärna ser:
1. Tv-serier??? Tittar bara på Djurpolisen på Animal Planet

Fyra ställen jag vill åka till:
1. Stora Barriärrevet
2. Umeå
3. Danmark,Legoland
4. Katmandu ;)

Fyra webbsidor jag besöker dagligen.
1. Min blogg
2. Andras bloggar
3. Facebook
4. King.com

Fyra favoriträtter
1.Simons köttfärssås
2. Broccolimos(m ädelost i) o grillat kött
3. Vitlökssoppa
4. Mammas mat : )

Fyra ställen jag trivs
1. Hemma hos mig
2. Hos Simons farmor o farfar
3. Hos mor m sambo
4. På en stubbe i skogen

Fyra personer jag vill träffa
1. Gulliga underbara Farmor
2. Min mormor (har aldrig träffat henne)
3. Älvor
4. Tomtar,troll o knytt Sagoväsen m a o

Fyra personer jag vill utmana
1. Har du en blogg ? Go for it!
2. Pernilla
3.Mia
4. -


1 kommentar:

Pernilla sa...

Har försökt att fylla i den så gott jag kunde. Du har en award att hämta hos mig.

Kram Pernilla