onsdag 31 december 2008

ETT GOTT SLUT ÖNSKAR JAG ER !

Jag avslutar gammalt år o inleder det nya med en präktig förkylning.
Mår som en gammal disktrasa men det är bara att rida igenom den lilla stormen.
Övriga i familjen mår finemang o det är ju bra! Lars har fortfarande diskbrock o har det väl inte jättekul alla dar men... Barnen är pigga o raska!
Framför allt Agnes. Hos henne vilar inga ledsamheter någon längre stund. Gråter hon är det oftast av ilska över att inte få som hon behagar.

Idag har jag färgat håret på Simon. Han ska fira nyår m sina kompisar o ville se lite mindre blek ut i håret. Jag har inte sett resultatet men hört per telefon att han är nöjd så det får jag tro på.
Hoppas han får kul i kväll!

Lars, jag o flickorna tog en tur till badhuset. Båda flickorna badade i den djupa bassängen. Jag stod på bassängkanten m nerverna i gungning...
Nerverna gungade lite mindre när de hoppade i barnbassängen. Där lekte de o hade skoj. Elsa "dök" minsann efter gummiringar som Lars o Agnes kastade i.
Med tanke på att hon knappt doppat näsan under vattenytan förut var detta ett enormt framsteg. Hon plaskade runt som vilken säl som helst. Mycket underhållande !

Nu sitter jag på jobbet. Ska göra lite nytta...
Ikväll äter vi god supe´innan året tar slut o ett nytt tar vid.

Ha ett riktigt gott nytt 2009 !

1 kommentar:

Pernilla sa...

Hoppas du mår bättre nu. Jag tycker att vi kan träffas någon dag och göra nåt, vet bara inte när.