torsdag 16 september 2010

ditt o datt

Jag började dagen med att forsla runt på familjen. Eftersom vi har så liten bil nu, fick inte alla plats. Oscar och Elsa tog därför bussen till skolan. Det går ingen större nöd på dem för det. Bussen går ända fram till skolan.
Agnes lämpades av på dagis, Simon utanför sin skola och maken på sitt jobb. Själv avslutade jag turen på min skola. Där skulle ett par i klassen träffas för att jobba med en drös instuderingsfrågor. Vi blev bara två men fick gjort nästan allihop. Det var skönt att få dem gjorda. :)
När jag kom hem fixade jag till lite mat, fick besök och har ägnat kvällen åt meningslösa (men roliga) spel på Facebook, samt kokat äppelkräm.
Jag hystade i en försvarlig mängd kanel också. Nam nam :)
Nu är barnen nattade och jag sitter här och skriver.
Jag ska strax fortsätta med instuderingsfrågorna och sedan krypa till kojs.
Hav en god natt, alla !

Inga kommentarer: