torsdag 19 augusti 2010

Avundsjuk...

Jag kan vara väldigt avundsjuk på personer som har lätt för att dricka.
Då menar jag inte alkohol utan helt vanligt vatten.
Jag har oerhört svårt för att dricka överhuvudtaget. Kaffe går bra. Det dricker man under en lite längre stund. Men att dricka ett glas vatten bara för att dricka är trögt, milt sagt. Där kommer avundsjukan in. Jag vill också kunna svepa ett eller flera glas på en gång..Det går liksom inte. Jag har någon konstig grej med svalget. Det strejkar liksom när jag ska dricka fort.
Eller också sätter jag i halsen. Det retar mig oerhört!
Jag behöver verkligen dricka mer vatten. Framförallt med tanke på hur mycket slaggprodukter o skräp som fastnar i kroppen. Jag ska absolut försöka bli bättre på det - tror jag.


Visst var detta ett underligt inlägg o en märklig sak att skriva om? =)

2 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Inte märkligt alls...det är ju vad du tänker på just nu, eller hur? Kramiz!!

Ass sa...

Vanligt vatten tycker jag nästan samma sak om :) men vi har ju en sån där sodastreamer hemma - det tycker jag är lättare att dricka mycket av :)