fredag 11 juni 2010

Ny layout

Jag hoppas ni tycker den nya layouten är fin. Jag har inte bestämt mig riktigt än men kör så här tills vidare. : )
Idag har jag varit ledig till förmån för skolavslutningen.
Detta evenemang hölls, som vanligt i regementsparken. Regnet hängde strax ovanför trädtopparna men höll sig där tills allt var klart. Eleverna sjöng klassvis för alla föräldrar som närvarade och lärarna avslutade med spex. I år gjorde de ett "dansnummer" av Michael Jacksons "Thriller" .
De är så duktiga ! De bjuder på sig själva o går verkligen loss. Kul!
Efteråt köpte killarna o jag med oss Kinamat hem. Vi brukar äta ute men ändrade på det idag. Flickorna ville hellre ha hamburgare så det gjordes på hemmaplan. Mums, mums!
Därefter bäddade jag sängen och röjde köket medan Lars packade för sin helg i Hamburgsund. Jag är gräsänka hela helgen , vilket känns lite märkligt. Nåväl, hoppas han har en bra helg för det tänker jag ha. Jag tvättar i morgon.... Oj, vad skönt det ska bli att få ordning på alla kläder som ligger överallt! Jag har inte hunnit tvätta alls den sista tiden så en kväll handtvättade jag det mest akuta. Det torkade så bra på balkongen så. Det är dock inget jag skulle vilja ägna mig åt alltför ofta. Tänk om jag hade behövt att tvätta för hand hela tiden. Jag skulle inte hinna jobba eller något annat . Tack, för tvättmaskiner! : )
Nu ska jag faktiskt göra något så konstigt som att gå o lägga mig. Klockan är snart halv elva och jag vet inte när jag kom i säng så "tidigt" senast.
Sov gott - det ska jag göra!


1 kommentar:

Fenixmonas sa...

Godmorgon! Inget sommarlovsväder denna stormdag! hoppas solen kommer fram snabbt! Kramiz