onsdag 16 juni 2010

Hejsan!

Solen skiner o fåglarna kvittrar. Det är sommar.
Havet värms sakta upp av värmen men badsugna plaskar i mången vik trots
den relativt låga temperaturen.
Humöret är lika soligt som en härlig sommardag och jag njuter av livet!

Mitt enda moln på himlen är vårt boende.
Det är inget fel på området eller grannarna här.MEN - jag vill ut på landet.
Ett eget hus med egen täppa. En gräsmatta att springa omkring på för barnen.
En av de högsta drömmarna jag har.

Jag har inte skrivit på några dagar.
Jag jobbar på dagarna och har haft en rent historisk värk den senaste veckan.
Att skriva har inte varit tal om.
Jag har gjort det allra nödvändigaste men inte ett uns mer.
Så är fallet idag också. Återkommer när värken släppt lite.
Ha det gott i solen! : )

2 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Usch, jobbigt med värk...brukar bli bättre när lågtrycken försvinner o vädret stabiliseras! kramiz

Fenixmonas sa...

Godmorgon! Ingen semester på ett tag...inte förrän vecka 30, men då drar vi iväg till Turkiet ett par veckor! Kramiz