lördag 26 september 2009

Lördag

Idag hade jag bestämt att Oscar o jag skulle åka ut till Torp för att köpa nya skor till honom.
Det gjorde vi! Lars o Agnes följde också med. Vi köpte uteskor, skor till innegympa,ett skärp och en tjockare tröja med dragkedja. Skönt att han är höstekiperad nu! Agnes fick ett par höstskor. Dessutom fick hon lördagsgodis o en liten Mer. Hon var glad o nöjd. Sprang omkring lite överallt. Hon är ganska road av att "köra" de där korgarna på hjul man handlar i. Hon gick omkring bland hyllorna o lade i en sko till mig...

På hemvägen hämtade Lars ut min dator. Släkten i Umeå o Lars har köpt en dator till mig i 40-årspresent! (TACK,snälla ni!! ) Jag är så glad! Det är en liten,söt laptop. Jag har lekt m den hela kvällen. Att jag fick den så långt innan min födelsedag beror på att jag ju börjat skolan. Lars tyckte jag behövde ngt vettigt att göra mina arbeten på. : )

På eftermiddagen åkte vi på kalas. Åt gott och trivdes i sällskapt! Vi var så mätta på allt gott vi fick så vi knappt tog oss ut i bilen när det var dags för hemgång. ( Ja, det var en överdrift. Men mätta var vi...)

Nu ska jag lägga mig o läsa en bok jag lånade av min klasskompis Sabina igår.
Vi var hemma hos henne för att jobba med grupparbetet. Vi gjorde väldigt mycket utom arbetet... Jag fick i allafall ihop EN mening....
*suck* Jag har en hel del att göra i morgon.

Ha det gott!

Inga kommentarer: