fredag 13 februari 2009

Lilla Agnes...

Nu närmar sig klockan 20 o vår lilla Duracellkanin är fortfarande i full gång.
Hon har vaknade kl 07.00 i morse, sov en timme (max) på dagis. Blev hämtad där vid 15 o hälsade då på Pia o Luna en stund. Hon följde med Pia till affären för att handla,lekte och höll igång tills pappa kom o hämtade henne vid halv sex.
Sedan hon kommit hem har hon städat, lekt med en nalle o pratat oavbrutet. I tre timmar !!! Just nu har hon en liten pratpaus - på ca 30 sek. Man skulle ju kunna tro att hon skulle vara ganska trött efter allt hon hittat på och varit med om under dagen , men icke! Hon grejar o donar utan paus.

Själv har jag jobbat hela veckan. Jag har sällan fått så bra kontakt, arbetsmässigt o mänskligt, med en person så fort. Vi jobbade jättebra ihop o idag behövde vi knappt diskutera de olika arb.uppgifterna utan "läste av " varandra under dagens gång.
Det är väldigt synd att jag bara var där denna veckan.

I morgon har jag visning av Oriflameprodukter o sedan ska jag försöka hälsa på Pernilla som trillat över till 40årsstrecket.


Lev väl o ha en härlig Alla hjärtans dag !


Inga kommentarer: