fredag 20 februari 2009

Fest !

I dag startade jag dagen med att sova. Jag har jobbat natten o var en aning trött.
Tyvärr ringde telefon alldeles för tidigt o när jag lagt på kunde jag inte somna om..
Tog en fika hos Maria där jag senare blev hämtad av Lars. Vi handlade ,åkte hem o gjorde sedan iordning middag. Jag ägnade mig åt att duscha o klä om eftersom jag skulle ut.
Jag har inte varit ute på evigheter o hade mycket trevligt. Det var inte så många som var ute ( eftersom lönehelgen inte är förrän nästa helg men jag tyckte det var lagom. Jag hade väldigt kul! Tony körde hem några av oss i Roberts bil ( han var också med) så jag kom hem kvickt som attan efter stängningsdags.
Du har så trevliga o snälla bröder Tanya! :)

Sov gott o lev väl

2 kommentarer:

Tanya sa...

Visst har jag! =) Varför hade han Roberts bil?

Tina sa...

Jag fick aldrig ordning på deet riktigt...