söndag 29 juni 2008

Tjaa..

I lördags hade vi tvättstugan. Jag gick så helt upp i tvättandet att tiden alldeles försvann. Efter att Pernilla ringt o efterlyst mig kom jag till tjejträffen en halvtimme försent. Illa illa. Jag grämde mig över denna missade halvtimma hela vägen t Snäckan.
Tills jag kom på att det var bättre att fokusera på den tid som låg framför istället.
Vi hade en härlig träff m mycket skratt innan vi skildes åt igen.
Vi kom överrens om att träffas innan det går fyra nya år. (Så länge sedan är det sedan vi senast sågs allihop samtidigt. Ändå bor vi samma stad allihop. Gräsligt! )
Nåväl, resten av helgen har gått åt till jobb o besök hos syster yster.
Oscar ville dit o sova över så vi körde dit o passade på att våldgästa i flera timmar.
Trivsamt !
Nu sover barnen sött, Lars ser på fotboll o Simon umgås m några kompisar här hemma.
Verkar som de ska stanna över natten. De sköter sig själva så man märker inte av dem så mycket.
Själv surfar jag runt via datorn innan sängen ropar på mig.
I morgon ska jag till Emaus m flickorna.
Ha en särdeles god natt o en skön morgondag !

Inga kommentarer: