lördag 21 juni 2008

Kreativa barn !

Idag har jag jobbat hela dagen.

Käre maken har varit hemma med Agnes. När jag kom hem möttes jag av ett berg m soppåsar just innanför dörren. Jag tog ingen notis om eventuella pikar, utan klev helt sonika över alltihop. Tittade in i köket o upptäckte att Lars gjort en jätteinsats .

Det är väldigt skönt att komma hem och upptäcka att morgonens kaos är borta .

Nåväl, han berättade att han bestämt sig för att låta Agnes hållas med sina projekt under dagen utan att bli irriterad. Resultatet ser du nedan.

Hon har lärt sig att flytta stolar, klättra upp på dem o sedan riva och kasta ner allt i hennes närhet på golvet.
Jag misstänker att det tog honom en god stund att fixa till köket igen....
Lev väl !

1 kommentar:

Tanya sa...

Hallå där!
Du får ju uppdatera nångång!