onsdag 25 juni 2008

Börjar bli luddig....

Inte på ytan, tack o lov, men väl i huvudet...
Jag har börjat heltidsvik.et nu. Jag har märkliga tider mest hela tiden. Jobbar dagar, kvällar o nätter om vartannat. Man blir lite dagvill efter ett tag. Idag är det onsdag men för mig har det känts som lördag i tre dagar. Väldigt konstigt! På ca två veckor har jag också varit med på ett bröllop , en begravning (låter som en känd film titel....) och ett sjuttioårskalas. I morgon är jag delvis ledig o på fredag börjar jag inte förrän kl tolv på dagen. Härligt ! Jag ska städa en del tror jag. Och förbereda för det stora raset i badrummet. Det lilla på övervåningen är nästan klart. Fattas bara en taklampa. Den är inte ens inskaffad : )
Nästa vecka börjar de m badrummet nere. Först ska vi ha en fläkt stående här - i en månad !!!! Brummelibrum... Nåja, det blir väldigt fint när det blir färdigt !

Inga kommentarer: