söndag 19 juli 2009

Juli....snart augusti

Nu är det över en månad sedan jag skrev här. Illa illa!
Jag skyller på tidsbrist o semester.
Vi har varit i Norrland. Inte jättelångt upp men väl i Umeå. Det är 100 mil dit från vår lilla stad. Vi bilade dit o hem. Med tre barn i bilen gick resan ändå väldigt bra. Ungarna var fantastisk duktiga! (Vi med) Vi har haft en aktiviteter för oss och en väldig massa uppslag till bloggen har dykt upp. Just nu är jag dock för trött för att berätta allt.
Jag gillar norrland, Umeå o de vi känner där uppe. Det är kul att träffa dem!
Självklart har barnen varit luven på varandra då o då o lite stressande har det varit med allt som gjorts o alla vi hälsat på. Intensivt om man säger så.
Vi sov ingenting på vägen hem utan maratonkörde hela vägen. Vi var hemma vid tolvtiden på förmiddagen. Eftersom barnen sovit var de pigga som ekorrar så att lägga sig en stund mitt på dagen var inte att tänka på. Halv elva på kvällen slocknade dock jag. Då hade jag varit vaken i närmare 40 (!) timmar o kände mig väldigt luddig i skallen. Jag är fortfarande lite luddig. Eftersom jag ska jobba i morgon måsta jag lägga mig nu. Skriver snart igen....hoppas jag!



Inga kommentarer: