tisdag 17 mars 2009

Lite småplock...

I lördags var jag i Göteborg med en kompis.
Vi åt gott på Golden Days och gick sedan till Operan.

Där visades "Mary Poppins". Jag har en förkärlek för gamla filmer. Framförallt fantasifulla kostymfilmer. "Mary Poppins" förekommer i barnböcker o har filmatiserats. Jag har förälskat mig i Disneys version med Julie Andrew som Mary. Den kan jag se många gånger till.
Göteborgoperan satte upp den som musikal och den var FANTASTISK !
Jag är såå tacksam att jag fick möjlighet att se den.

Efter föreställningen tog vi buss o tåg hem till var o en.

TACK,snälla Dan för en härlig kväll!!!

Idag har jag jobbat ute i Bokenäs. Har varit i skolkök. Trevligt kök att jobba i. Nu står middagen på tur att tillreda här hemma. Oscar ska hämtas hos en kompis o flickorna läggas. En vanlig kväll i vår familj alltså!

Må gott!




Inga kommentarer: