torsdag 5 mars 2009

Inget jobb

Inget jobb denna veckan! Inte för att jag legat på sofflocket direkt...
Vi har varit på fest,min man o jag.
Lotta, en klasskamrat från mellan o högstadietiden, har trillat över 40-strecket.
Hon och hennes svägerska hade anordnat en trevlig tillställning i en gammal skola utanför stan.
Kvällen gick bara i dur. Mat ,sång och trevliga gäster förgyllde kvällen. Det var första barnlediga kvällen på ett par år för Lars o mig. Vi sov läänge dagen därpå. Fram till halv elva i alla fall..
I veckan har jag tvättat,möblerat om och städat.
När Lars drar igång små projekt vill jag helst inte vara hemma. Hans lilla projekt den här gången resulterade i en helrensning under trappan,flyttande på fyra möbler och tre fyllda sopsäckar. Det lilla projektet blev lite större än tänkt var från början....
Resultatet blev enastående bra !!
Nu ska jag köra Oscar till fotbollsträningen. Återkommer om ett tag....

Må gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Tina!
Jag har hittat hit! Tack för tackkortet, mycket fint.
Kram Lotta