söndag 25 april 2010

180 inlägg !!

Såg, när jag loggade in, att jag skrivit 180 inlägg!
Detta blir nummer 181. Lite mallig känner jag mig över denna bedrift. När jag tänker på hur lång period mitt bloggande sträcker sig på, blir jag däremot inte lika mallig. MEN - det struntar vi i nu :)

I tisdags åkte jag hem från skolan, sjuk o eländig.
Resten av veckan har jag mått ungefär lika dåligt.
Inte för att det har synts eller så. Jag har ändå varit tvungen att gå upp på mornarna för att se till att diverse barn kommit iväg till sina respektive destinationer. Helgen har varit full av "social verksamhet". Vi har farit runt i socknen o hälsat på familj o vänner. Trevligt !
Tyvärr kan jag inte påstå att jag blivit direkt alert av allt farande. Jag återvänder till skolan, ungefär lika trött som när jag lämnade den. Knäppt!!

Inga kommentarer: