lördag 17 oktober 2009

Se vad jag kan - inte!

Ni som är aktiva på Facebook vet kanske att jag tiggde hjälp av Tanya igår.
Jag försökte nämligen ändra layouten på min blogg ,vilket ledde ett ganska katastrofalt resultat. Det blev riktigt fult! Bad alltså Tanya om hjälp och snäll som hon är ställde hon upp.
Så här blev resultatet. Såg väldigt enkelt ut när hon gjorde det...

För övrigt är inspirationen ganska nära noll. Klockan är snart tolv (på natten) och jag måste VERKLIGEN gå o lägga mig. Inte för att jag ska sova, oh nej, jag ska läsa. Ska läsa utdrag fem böcker o en låttext, fundera och sedan skriva ett käckt referat om de två jag speciellt valt ut. Inte svårt - om jag bara fick tummen ur o började någon gång...
Det ska vara inlämnat på onsdag så än brinner det inte men ändå. Man känner sina löss på gången så att säga.....

Väl mött!

1 kommentar:

Tanya sa...

Så mycket bättre det ser ut nu! =)