fredag 23 januari 2009

Helg & fint besök !

Idag får vi besök från Umeå. Johanna,Lars systerdotter, ska vara här över helgen.
Väldigt mysigt! Jag jobbar dessvärre 7-20 både lördag o söndag så jag lär ju inte se så mycket av henne. Trist! Nåväl, övriga familjemedlemmar får ha desto roligare. : )
Eftersom det faktiskt finns snö på backen kanske det blir pulkaåkning i helgen.
Agnes har aldrig åkt skrana heller så det kanske blir premiär nu.
Skrana ? Det är en norrlänsk typ av åkdon. Ser ut som en bit (100x50cm) stoppad pressening ungefär. I en kortände sitter ett rep att dra den med.

För övrigt närmar sig mitt heltidsvik sitt slut.
Jag har inga tider bokade för februari så det ska bli spännande att se vad jag ska göra då.
Det har varit givande att jobba där jag varit o hoppas på mer jobb där.

Det blev ett kort o kanske oinspirerande inlägg. Med hopp om bättre flyt nästa gång!

1 kommentar:

Pernilla sa...

Vad synd att du måste jobba nu när ni har fått långväga besökare.
Du har något att hämta på min sida.

Kram Pernilla.