fredag 4 april 2008

Go´kväll!

Idag har jag besiktigat bilen. Den gick igenom utan några åthävor och det är jag väldigt tacksam för.

Eftersom det var snabbt gjort har jag hunnit med lite till...

Jag var hos en kompis på lunchen med ett grattiskort till henne. Det knåpade jag ihop i natt...
Tog några kort som jag tänkte lägga här. Jag har tagit bilderna m mobiltelefonen o eftersom den varken har zoom eller flashig inställning av skärpa , är de inte så bra. Hoppas du ser ändå.
Trollet o stenarna är färglagda stämplar som jag klippt ut. DET var ett riktigt pillejobb !!









De två sista var visst väldigt suddiga... Under eftermiddagen har jag vårstädat i grannens akvarie.En tung men rolig sysselsättnig tycker jag. Själva bärandet av vattenhinkar fram o åter är väl inte det allra skojjigaste.... men sen ! När växter o pynt ska sättas i. Man skapar en hel värld,undervattensvärld! Det är såå kul!

Grannen blev nöjd och det är i allafall huvudsaken!

Nu ska jag umgås med min käre make en stund. Han är så trivsam att vara med!

1 kommentar:

mia.t sa...

Det där kortet har jag hemma hos mig =) Tack så mycket goa du!!