torsdag 14 mars 2013

Perspektiv...

Man får lite perspektiv på sin tillvaro av jämförelser. Läste just lite gamla inlägg och hittade ett där jag skrivit ner hur mycket jag minskat i cm, lite var stans på kroppen. Jag mätte mig nu och insåg att  jag tappat en förfärlig massa cm. Inte konstigt att folk som inte sett mig på länge inte känner igen mig... 
Min viktresa började 1maj 2011. Jag vet inte när den slutar men nu ser mina mått ut så här:
1/5-11                                                                 14/3-13
Lår            63cm                                                           49cm
Stuss       145cm                                                         104cm
Midja     133cm                                                            90cm
Byst       134cm                                                          104cm
Överarm 42cm                                                            29,5cm

Ganska häftigt! :)

Inga kommentarer: