tisdag 29 januari 2008

Jag suttit i flera timmar vid datorn nu. Det är inget värlsdomvälvande i det, det finns de som sitter i dagar. Jag har gjort en profil, lagt in en vacker bild, surfat runt lite kors o tvärs i cyberrymden o känt mig ganska kompis m datorn. Det är inte vanligt att jag är det. Vi kommer sällan överrens om jag ska vara ärlig. Nåväl ! Nu satt jag här o kände mig smart till jag kom att tänka på att man kan länka . Jag är användare på ett ställe o kan lägga en länk hit. Jättekul om man vill ha många besökare. Det mariga är att inte vet hur man placerar denna länk så andra hittar den... Detta ska jag fråga mer kunnigt folk om i morgon tror jag. Nu ska jag sova. Ska upp tidigt o gratulera lilla Elsa som fyller 4 år i morgon. Bulle på sängen o ballonger i taket ! Sov gott !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej älskling kommer snart hem. Sidan verkar fungera.....

Pernilla sa...

Roligt att läsa vad du har skrivit och varit med om. Gratulera Elsa ifrån mig. Självklart hjälper jag dig om du behöver hjälp med något.